Daily Post Editor Has Been Charged GHS 250,000 Due To Defamatory Story Against George Andah

0
118
daily-post-editor-has-been-charged-ghs-250,000-due-to-defamatory-story-against-george-andah

 104 total views

Michael Dokosi, The Editor Of The Daily Post Newspaper is expected to pay an amount of GHS 250,000 over a defamatory story published against former Deputy Minister of Communications, George Andah.

The former Awutu Senya West Member of Parliament In November 2018, Sued Michael Dokosi, Together with Publishers of the Daily Post Newspaper, Giraffe Publications, Over a GhanaPost GPS story which accused Mr.Andah of causing Financial loss to the state.

MR. ANDAH who insisted that he was never a member of the Committee that negotiated the Ghana Post GPS deal noted that Dokosi, failed to give him the opportunity to discredited or rebut the claims made in the story. He insisted that the story was false and damage his reputation

The Court Said In It’s Judgement That,”I award costs of Fifty Thousand Ghana Cedis (GH, 50,000.00) in favour of the plaintiff assessed against the defendant in refusing to attend Court in blatant disregard of the Court’s orders and therefore by Occasioning unecessary cost and expense to the plaintiff in his quest to prosecute this case.”

Due To A Failure To Attend To Court, The court also awarded a cost of GHS 50,000 against the defendant.

Daily Post Editor Charged An Amount Of GHS 250,000 Over Defamatory Story.

The post Daily Post Editor Has Been Charged GHS 250,000 Due To Defamatory Story Against George Andah appeared first on TwinCitiOnline.com.

LEAVE A REPLY